Bli en del av
Empack Stockholm
Tidigare besökare ansåg att deras syfte med mässan uppfylldes väl.
Tidigare besökare var mycket nöjda eller nöjda med sin totala mässupplevelse.
Tidigare beökare uppgav att de gärna besöker mässan igen nästa gång den arrangeras.
Varför ska jag vara med just 2025?
Globalt nätverk - lokal expertis
Empack ingår i Europas största och mest erfarna nätverk av förpackningsmässor, något som säkerställer att vi är up-to-date med det senaste trenderna och bidrar till viktiga internationella influenser.
Enda förpackningsmässan i Stockholm
Empack är den enda förpackningsmässan som arrangeras i huvudkontorstäta Stockholmsregionen under hela 2025 - Vilket innebär att branschens nyckelspelare presenteras på plats.
Samla leads, enkelt och effektivt!
Vi erbjuder digitala lösningar som gör det enkelt för dig att samla leads. De som gjorde ett riktigt bra jobb sist mässan gick drog hem drygt 200 nya leads på mässans två dagar.
Det är vad vi kallar kostnadseffektivt!
Färdiga paket - bra för både er och miljön
På Empack erbjuder vi alla utställare färdigbyggda monterpaket. Detta underlättar inte bara för dig som utställare utan är även skonsamt för miljön då materialet återanvänds. Dessutom blir det ingen skryttävling i vem som bygger störst monter – här fokuserar vi på kvalitén i det fysiska mötet.
Röster från Empack
Spana in hallplanen!
Varför ställa ut?
Vem besöker?
- Tillverkning
- Detaljhandeln
- E-handeln
- Livsmedel
- Design och reklam
- Förpackning
- Läkemedel
- Hygien/Kosmetika
- Förpackningschef
- Förpackningstekniker
- Förpackningsspecialist
- Förpackningsdesigner
- Inköpsansvarig
- Marknadschef
- Produktionschef
- Grafisk designer/AD
- Affärsutvecklare
- VD
Urval av besökande företag från mässan 2023.
Alfa Laval Technologies AB
Apoteket AB
Arla Foods AB
AstraZeneca
Billerud
Bosch
Coop Sverige AB
Duni Group
Electrolux
Getinge AB
Lidl Sverige KB
Marshall Group
Martin & Servera
Mio AB
REMONDIS
O. Kavli AB
RISE
Ricoh
Sealed air
Spendrups
Super Dry
The Absolut Group
Volkswagen Group
Yubico
75% av besökarna ifrån mässan 2019 uppgav att de påverkar eller beslutar om inköp. Drygt 73% uppgav dessutom att de kommer köpa en eller flera produkter som visades på plats.